Uvođenje mirkoračunala u obrazovni sustav
Uvođenje mirkoračunala u obrazovni sustav

Uvođenje mirkoračunala u obrazovni sustav

Uz podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja, Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET u suradnji s Institutom za razvoj i inovativnost mladih – IRIM, pokrenula je projekt ProMikro čiji je cilj uvesti algoritamski način razmišljanja i problemski pristup u različite nastavne predmete i izvannastavne aktivnosti kroz upotrebu mikroračunala.

U sljedećoj fazi projekta, svi učenici šestog razreda osnovne škole će na korištenje dobiti mikroračunala čiji je cilj unaprijediti digitalne kompetencije učenika, potaknuti kreativnost i inovativnost, te interdisciplinarni pristup u korištenju informacijskih tehnologija. Mikroračunala će biti u vlasništvu škola koje će ih posuđivati učenicima na razdoblje od godinu dana, odnosno tijekom pohađanja 6. razreda.

Prilikom predstavljanja projekta, ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak izrazila je snažnu podršku Ministarstva digitalnoj transformaciji osnovnih škola.

Interdisciplinarno učenje

U okviru projekta organizirat će se edukacija nastavnika za upotrebu mikroračunala u nastavi svih predmeta, uz posebni naglasak na razvoju digitalne pismenosti. Učenici će tako moći naučiti pisati programe koji se mogu koristiti u tjelesnom odgoju ili primjerice kao simulacija širenja virusa u cijepljenoj i necijepljenoj populaciji.

Digitalizacija i korištenje novih tehnologija u poslovnom i svakodnevnom životu ključni su preduvjet gospodarskog i društvenog razvoja u suvremenom okruženju. Projekt PROMikro omogućit će rani pristup novim tehnologijama i stjecanje znanja i vještina koje su potrebne u svakodnevnim okolnostima i na budućem tržištu rada.

19.3.2018. 16:31:15

RSS Feed

Cedefop VET opinion survey country reports available online

Does vocational education and training (VET) have a positive image in Slovakia or Spain? How likely are VET graduates to continue to higher education in Cyprus or Germany?

more...
Iceland: VET stakeholders introduce new higher education qualification
more...
Germany: enquiry committee on vocational education in the digital world

Where and how should VET be adapted to the demands of the digital workplace? How can the strengths of the system be further developed and possible access barriers reduced?

more...